Zorunluluk |
: |
Seçmeli |
Önkoşul ders(ler) |
: |
ELE226 |
Eşzamanlı ders(ler) |
: |
- |
Veriliş biçimi |
: |
Yüz yüze |
Öğrenme ve öğretme teknikleri |
: |
Anlatım, Soru-Yanıt, Sorun/Problem Çözme |
Dersin amacı |
: |
Elektrik ve Elektronik Mühendisliği?ndeki güncel konuların lisans düzeyindeki öğrencilere yönelik olarak verilmesi |
Dersin öğrenme çıktıları |
: |
Dersi başarıyla bitiren bir öğrenci Elektrik ve Elektronik Mühendisliği?nin belirli bir alanındaki güncel gelişmelerden haberdardır, Bu konuda güncel literatürü anlar, öğrendiklerini tartışır, konu ile ilgili yöntem, algoritma vb. öğrenir, Gerekirse bu konu ile ilgili literatür taraması ve sunum yapar. |
Dersin içeriği |
: |
Dersin içeriği sorumlu öğretim üyesi tarafından belirlenir. |
Kaynaklar |
: |
İlgili öğretim üyesi tarafından belirlenir. |
Haftalara Göre İşlenecek Konular
Haftalar |
Konular |
1 |
İlgili öğretim üyesi tarafından belirlenir. |
2 |
İlgili öğretim üyesi tarafından belirlenir. |
3 |
İlgili öğretim üyesi tarafından belirlenir. |
4 |
İlgili öğretim üyesi tarafından belirlenir. |
5 |
İlgili öğretim üyesi tarafından belirlenir. |
6 |
İlgili öğretim üyesi tarafından belirlenir. |
7 |
İlgili öğretim üyesi tarafından belirlenir. |
8 |
İlgili öğretim üyesi tarafından belirlenir. |
9 |
İlgili öğretim üyesi tarafından belirlenir. |
10 |
İlgili öğretim üyesi tarafından belirlenir. |
11 |
İlgili öğretim üyesi tarafından belirlenir. |
12 |
İlgili öğretim üyesi tarafından belirlenir. |
13 |
İlgili öğretim üyesi tarafından belirlenir. |
14 |
İlgili öğretim üyesi tarafından belirlenir. |
15 |
Genel sınava hazırlık |
16 |
Genel sınav |
Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Yeterlilikleri İle İlişkilendirilmesi
Program yeterlilikleri |
Katkı düzeyi |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. |
Elektrik ve Elektronik Mühendisliği'nin gerektirdiği kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir. | | | | | |
2. |
Matematik, Fen Bilimleri ve Elektrik ve Elektronik Mühendisliği alanlarındaki kuramsal ve uygulamalı bilgileri mühendislik çözümleri için kullanır. | | | | | |
3. |
Elektrik ve Elektronik Mühendisliği problemlerini saptar, tanımlar, modeller ve probleme uygun analitik veya nümerik yöntemleri uygulayarak çözer. | | | | | |
4. |
Gerçekçi kısıtlar altında sistem tasarlar; bu doğrultuda modern yöntemleri ve araçları kullanır. | | | | | |
5. |
Deney tasarlar, yapar, sonuçları analiz eder ve yorumlar. | | | | | |
6. |
Bireysel veya takım üyesi olarak disiplinlerarası çalışma yapacak altyapıya sahiptir. | | | | | |
7. |
Bilgiye erişir, kaynak araştırması yapar, veri tabanlarını ve diğer bilgi kaynaklarını kullanır, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izler. | | | | | |
8. |
Proje planlaması ve zaman yönetimi yapar, mesleki gelişimini planlar. | | | | | |
9. |
İleri düzeyde bilgisayar donanım ve yazılım bilgisine sahiptir, bilişim ve iletişim teknolojilerini etkin kullanır. | | | | | |
10. |
Sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar; İngilizce'yi ileri düzeyde kullanır. | | | | | |
11. |
Mesleki, etik ve toplumsal sorumluluğunun bilincindedir. | | | | | |
12. |
Mühendislik çözümlerinin ve uygulamalarının evrensel ve toplumsal boyutlardaki etkilerinin bilincindedir; çağın sorunları hakkında bilgi sahibidir. | | | | | |
13. |
Yenilikçi ve sorgulayıcıdır; mesleki özgüveni yüksektir. | | | | | |