EĞİTİM
Ders Detayı
ELE799 - Seminer
2024-2025 Güz dönemi bilgileri
Ders bu dönem açık
ELE799 - Seminer
Program | Teorik saat | Uygulamalı saat | Yerel kredi | AKTS kredisi |
Doktora | 2 | 2 | 3 | 20 |
Zorunluluk | : | Zorunlu |
Önkoşul ders(ler) | : | - |
Eşzamanlı ders(ler) | : | - |
Veriliş biçimi | : | Yüz yüze |
Öğrenme ve öğretme teknikleri | : | Anlatım, Tartışma, Rapor Hazırlama ve/veya Sunma, Beyin Fırtınası |
Dersin amacı | : | Doktora öğrencilerinin araştırma yapacakları alanla ilgili yeni gelişmeleri izleyip kavraması ve bir rapor hazırlayarak sunması. |
Dersin öğrenme çıktıları | : | Bu dersin sonunda doktora öğrencileri, araştırma yapacakları alanla ilgili yeni gelişmeleri izleyip kavrayacak ve bir rapor hazırlayarak sunacak olgunluğa gelir. |
Dersin içeriği | : | Dönem başında ilgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. |
Kaynaklar | : | İlgili alanda yayınlanmış kitaplar ve süreli yayınlar |
Haftalar | Konular |
---|---|
1 | İlgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. |
2 | İlgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. |
3 | İlgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. |
4 | İlgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. |
5 | İlgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. |
6 | İlgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. |
7 | İlgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. |
8 | İlgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. |
9 | İlgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. |
10 | İlgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. |
11 | İlgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. |
12 | İlgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. |
13 | İlgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. |
14 | İlgili öğretim üyesi ve öğrenci tarafından birlikte belirlenir. |
15 | Genel Sınav |
16 | Genel Sınav |
Yarıyıl içi çalışmaları | Sayısı | Katkı Payı % |
---|---|---|
Devam | 0 | 0 |
Laboratuar | 0 | 0 |
Uygulama | 0 | 0 |
Alan Çalışması | 0 | 0 |
Derse Özgü Staj (Varsa) | 0 | 0 |
Ödevler | 0 | 0 |
Sunum | 0 | 0 |
Projeler | 0 | 0 |
Seminer | 0 | 0 |
Kısa Sınav (Quiz) | 0 | 0 |
Ara Sınavlar | 0 | 0 |
Genel sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı | 0 | |
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarı Notuna Katkısı | 100 | |
Toplam | 100 |
Yarıyıl içi çalışmaları | Sayısı | Süre (saat) | Toplam iş yükü |
---|---|---|---|
Ders Süresi | 14 | 3 | 42 |
Laboratuar | 0 | 0 | 0 |
Uygulama | 0 | 0 | 0 |
Derse özgü staj (varsa) | 0 | 0 | 0 |
Alan Çalışması | 0 | 0 | 0 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön Çalışma, pekiştirme, vb.) | 14 | 17 | 238 |
Sunum / Seminer Hazırlama | 1 | 220 | 220 |
Proje | 0 | 0 | 0 |
Ödevler | 0 | 0 | 0 |
Kısa Sınavlara Hazırlanma Süresi | 0 | 0 | 0 |
Ara sınavlara hazırlanma süresi | 0 | 0 | 0 |
Genel sınava hazırlanma süresi | 0 | 0 | 0 |
Toplam iş yükü | 29 | 240 | 500 |
Program yeterlilikleri | Katkı düzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1. | Elektrik ve Elektronik Mühendisliği'nin belirli alanlarında en üst düzeyde bilgi sahibidir. | |||||
2. | Bilim ve teknolojiye yenilik getirecek bilgi, beceri ve yetkinliğe sahiptir. | |||||
3. | Bilimsel literatürü ve alanındaki en son gelişmeleri takip eder, edindiği bilgilerin eleştirel analizini, sentezini, değerlendirmesini yapar ve araştırmalarında etkin biçimde kullanır. | |||||
4. | Özgün bir araştırmayı bağımsız olarak baştan sona yürütebilir. | |||||
5. | Özgün araştırma gerektiren projeleri tasarlar, planlar ve yönetir; disiplinlerarası projelerde liderlik yapabilir. | |||||
6. | Bilim ve teknoloji literatürüne katkıda bulunur. | |||||
7. | Çalışmalarını yazılı veya sözlü olarak etkin biçimde, Türkçe veya İngilizce sunar. | |||||
8. | Toplumsal sorumluluğunun farkındadır, bilimsel ve teknolojik gelişmeleri bilimsel tarafsızlık ilkesi ve etik sorumluluk bilinciyle değerlendirir ve topluma aktarır. |
1: En düşük, 2: Düşük, 3: Orta, 4: Yüksek, 5: Çok yüksek