Haber
Yüksek lisans ve doktora başvurusu yapan adayların referans mektupları hakkında ÖNEMLİ duyuru
2 Ocak 2022
Değerli lisansüstü öğrenci adaylarımız,
Normal koşullarda kapalı zarfta elden teslim edilmesi gereken referans mektuplarınızı, içinde bulunduğumuz olağanüstü şartlar nedeniyle aşağıdaki adımları takip ederek 14.01.2022 tarihi saat 23:59'a kadar jüri üyelerimize ulaştırabilirsiniz:
Referans mektubu şablonuna şu adresten erişilebilir:
http://fs.hacettepe.edu.tr/fenbilimleri/dosyalar/formlar/diger_formlar/referansmektubu1-1.doc
Referansı veren kişinin KURUMSAL e-posta adresinden referans@ee.hacettepe.edu.tr adresine yukarıdaki referans mektubunu doldurup, PDF formatında kaydedip mesaja ek (attachment) yaparak göndermesi ve konu (subject) satırına, referans verilen kişinin adı soyadı ve takiben referans mektubu sözcüklerini yazması gerekmektedir. Konu satırında "için", "-e, -a" gibi ekler ve ek sözcükler kullanılmamalıdır. Örnek e-posta konu satırı:
Mehmet Yılmaz referans mektubu
Aynı konu satırındaki sözcükler mesaja eklenen PDF dosyasının da isimlendirilmesi için kullanılmalıdır:
Mehmet Yılmaz referans mektubu.pdf gibi.
İsimlerde -varsa- Türkçe karakterleri kullanmak tercihtir ancak zorunlu değildir.
Bu gönderiyi takip eden dakikalarda gönderen kişinin e-posta adresine otomatik bir geri dönüş olacak ve gönderen kişinin bu gelen otomatik mesajın konusunda ve içeriğinde hiçbir değişiklik yapmadan aynen geri cevaplaması (reply etmesi) beklenecektir. Bu işlem, gönderen adresi doğrulamak için uygulanmaktadır.
İlk gönderilen referans mektubu, ilgili jüri üyelerimize ancak bu onay işleminden sonra ulaştırılacaktır.
Konu satırı doğru girilmemiş mesajlara bir geri dönüş olmayacak ve onay mesajı gönderilmeyeceği için referans mektubu da jüri üyelerimize ulaşmayacaktır. Konu satırı doğru girilmiş referans mektubu mesajlarına ise onay işleminden sonra referans mektubunuzun ilgili jüri üyelerine gönderildiğine dair bir geribildirim mesajı gönderilecektir. Referansı gönderen kişi en son bu geribildirim mesajını almadıysa lütfen juri@ee.hacettepe.edu.tr adresine durumunuzu bildiriniz.
Referans veren kişinin e-posta adresinin KURUMSAL adres olması, gmail, hotmail vb. anonim adresler olmaması gerekmektedir.
Doldurulması gereken formda ıslak imza alanı bulunmaktadır. Form elektronik ortamda gönderileceği için bu alanın boş bırakılmasında sakınca yoktur. Belgenin ayrıca elektonik imza ile imzalanması da gerekmemektedir.
Adaylardan en az 2 adet Akademik Referans mektubu istenmektedir.
Referans mektupları basılı ve kapalı zarf içinde hazırlanmış olup bunları elden teslim etmek isteyen adaylar, zarfları 14.01.2022 tarihine kadar mesai saatleri dahilinde bölümümüz ek bina 3. katta bulunan Sekreterlik ofisine de teslim edebilirler.
E-posta onay protokolünde çıkabilecek sorunlar için lütfen zaman kaybetmeden juri@ee.hacettepe.edu.tr adresine geribildirimde bulununuz.
Adaylara önemle duyrulur.
Sağlık ve başarı dileklerimizle.
Referans mektubu şablonuna şu adresten erişilebilir:
http://fs.hacettepe.edu.tr/fenbilimleri/dosyalar/formlar/diger_formlar/referansmektubu1-1.doc
Referansı veren kişinin KURUMSAL e-posta adresinden referans@ee.hacettepe.edu.tr adresine yukarıdaki referans mektubunu doldurup, PDF formatında kaydedip mesaja ek (attachment) yaparak göndermesi ve konu (subject) satırına, referans verilen kişinin adı soyadı ve takiben referans mektubu sözcüklerini yazması gerekmektedir. Konu satırında "için", "-e, -a" gibi ekler ve ek sözcükler kullanılmamalıdır. Örnek e-posta konu satırı:
Mehmet Yılmaz referans mektubu
Aynı konu satırındaki sözcükler mesaja eklenen PDF dosyasının da isimlendirilmesi için kullanılmalıdır:
Mehmet Yılmaz referans mektubu.pdf gibi.
İsimlerde -varsa- Türkçe karakterleri kullanmak tercihtir ancak zorunlu değildir.
Bu gönderiyi takip eden dakikalarda gönderen kişinin e-posta adresine otomatik bir geri dönüş olacak ve gönderen kişinin bu gelen otomatik mesajın konusunda ve içeriğinde hiçbir değişiklik yapmadan aynen geri cevaplaması (reply etmesi) beklenecektir. Bu işlem, gönderen adresi doğrulamak için uygulanmaktadır.
İlk gönderilen referans mektubu, ilgili jüri üyelerimize ancak bu onay işleminden sonra ulaştırılacaktır.
Konu satırı doğru girilmemiş mesajlara bir geri dönüş olmayacak ve onay mesajı gönderilmeyeceği için referans mektubu da jüri üyelerimize ulaşmayacaktır. Konu satırı doğru girilmiş referans mektubu mesajlarına ise onay işleminden sonra referans mektubunuzun ilgili jüri üyelerine gönderildiğine dair bir geribildirim mesajı gönderilecektir. Referansı gönderen kişi en son bu geribildirim mesajını almadıysa lütfen juri@ee.hacettepe.edu.tr adresine durumunuzu bildiriniz.
Referans veren kişinin e-posta adresinin KURUMSAL adres olması, gmail, hotmail vb. anonim adresler olmaması gerekmektedir.
Doldurulması gereken formda ıslak imza alanı bulunmaktadır. Form elektronik ortamda gönderileceği için bu alanın boş bırakılmasında sakınca yoktur. Belgenin ayrıca elektonik imza ile imzalanması da gerekmemektedir.
Adaylardan en az 2 adet Akademik Referans mektubu istenmektedir.
Referans mektupları basılı ve kapalı zarf içinde hazırlanmış olup bunları elden teslim etmek isteyen adaylar, zarfları 14.01.2022 tarihine kadar mesai saatleri dahilinde bölümümüz ek bina 3. katta bulunan Sekreterlik ofisine de teslim edebilirler.
E-posta onay protokolünde çıkabilecek sorunlar için lütfen zaman kaybetmeden juri@ee.hacettepe.edu.tr adresine geribildirimde bulununuz.
Adaylara önemle duyrulur.
Sağlık ve başarı dileklerimizle.
Diğer haberler